go adventure
o društvu     
odprave     
priprave     
tisk     
povezave     
fotogalerija     

forum     
stik     




   domov

   natisni

   zemljevid
iskalnik

   kolofon
1. in 2. etapa: Budapest-Mantova in Mantova-Perpignan

Začnemo z včerajšnjim dnem.. Tudi štart v Budimpešti ni bil brez problemov. Sledilno napravo, ki nam jo vsakodnevno menjajo in iz nje odčitavajo morebitne nepravilnosti med dirko, so nam v Toyoto nameščali tik preden smo imeli za speljati skozi "veliki podium". Na brzino smo razložili vse kar smo imeli za sedeži, poiskali orodje in pomagali namontirati sledilne škatle v vozilo. Vodila za montažo teh naprav niso bila primerna za našo Toyoto.
Čeprav smo verjetno "razvajeni" nad organizacijo Dakarjev, vemo, da bi to moral organizator urediti na tehničnih pregledih dan pred štartom..

Prve kontrolne točke v okolici Balatona smo spuščali, ker smo se z načinom navigacije še vedno "lovili". V Sloveniji pa smo kontrolne že lažje našli. Z drugo v Račah pri Framu nismo imeli toliko težav kot ostali tekmovalci. Te točke niso opisane kot GPS koordinate, ampak samo opisno. V tem malem kraju smo imeli nalogo poiskati in prešteti lesene preklade pod konstrukcijo enega vlaka na železniški postaji. Mimoidoče smo spraševali, kje bi to lahko bilo in nalogo opravili. Kraj Rače je bil napisan brez šumnika, kar so si mnogi razlagali kot prevod iz angleščine race=dirka. Skromna organizacija se na žalost kaže povsod.
V Lipici smo se po tretji kontrolni točki na hitro srečali z našimi navijači :)
Ker se je že mračilo, smo pohiteli proti Mantovi. V Devinu smo odkljukali še eno točko, kjer smo morali napisati, kaj je narisano nad grbom vrat devinskega gradu. Čeprav se cela poletja vrtimo tam okrog, ne bi nikoli izvedel, da je to krona..
Po Benetkah smo kontrolne točke spuščali, saj nas je čas že krepko preganjal in smo v Mantovo prispeli okrog 23h. Na hitro smo nekaj malega pojedli in šli počivat. Planiran večerni spektakel v mestu je bil od organizatorja prestavljen-odpovedan.
Z organizacijo nismo zadovoljni. Nikakor se ne moramo osredotočiti na dirko, jezijo nas stvari, katere bi morale delovati brezhibno... danes je na štartu druge etape imel štartno listo samo eden, ki je na majhnem pickup-u stal in skozi megafon kričal številke vozil.. Dosti je nepravilnosti, prevodi so slabi, brifingi v madžarščini trajajo neprimerno dlje kot v angleščini; seveda madžarsko (še) ne razumemo niti besedice.


Vec fotografij v fotoalbumu B2 (BudapestBamako).

Danes vozimo do francoskega srednjeveškega mesta Perpignan. Kontrolne točke spuščamo, da bi lahko v 900 km oddaljen cilj prispeli do 23h. Štartali smo pozno, nekje v drugi tretjini; zaradi včerajšnje napake na cilju.
Kljub temu, da se dirka konča v Maroku, se je danes dosti tekmovalcev na jutranjem brifingu odločilo pot nadaljevati proti Maliju. Dosti je bilo govora o tem in še več jeze zaradi te nenadne spremembe. Večina jih ima plačane vizume, zavarovanja in rezervacije. Nekateri vozijo polna vozila pomoči in "daril" afriškim prebivalcem.



Asia Tmin   Asia-Tmin popotniški blog

Mišo Goriup   Mišo Goriup
  Malo drugačna potovanja

Miran Stanovnik   Miran Stanovnik
  puščavski lisjak

El Chott   El Chott
  Sahara Rallye de Tunisie